Werkwijze

Voortraject

Marktbewerking begint bij het bepalen van de juiste doelgroep. Het is van belang de juiste beslissers binnen de te bewerken organisaties te achterhalen. Resultaat: gerichter bellen, dus meer resultaat!
De basis van een succesvolle leadgeneratie campagne wordt gevormd door een door jou geselecteerde database met zakelijke adressen die je benaderd wilt hebben. Bij het aangeleverde bestand kan Business Calls de NAW-gegevens, telefoonnummers en de bedrijfsactiviteit aanvullen.
Om een campagne werkelijk succesvol te laten zijn, is een gedegen voorbereiding essentieel. Onze voorbereiding bestaat uit een sparringsessie met een stevige focus op de unique selling points van je bedrijf en doelgroepselectie.

 

Sparringsessie

Business Calls zal in de sparringsessie met je de meest kansrijke telefonische sales pitch boven tafel krijgen. De werkelijke uniekheden van je organisatie, waardoor bedrijven eerder voor je diensten of producten kiezen, zijn niet eenvoudig te bepalen.

Business Calls heeft veel ervaring met deze trajecten. Samen met jou wordt de juiste product-marktcombinatie bepaald en ontwikkelen we een krachtige sales pitch. Dit zorgt, in combinatie met een creatieve, unieke en zeer overtuigende aanpak, voor een succesvolle start!

 

Managementinformatie en eindevaluatie

Wekelijks wordt je een rapportage gestuurd met daarin informatie over het aantal gebelde bedrijven, terugbelacties, gespreksverslagen en een statusrapport van de campagne. Gemaakte bezoekafspraken worden direct doorgemaild.

Aan het eind van de opdracht wordt een eindevaluatie opgesteld. Natuurlijk krijg je het gehele adressenbestand met de juiste contactpersonen, telefoonnummers en de gespreksverslagen volledig verrijkt terug.